Grey anatomy, onsdagar 5:an, kl. 21.00

åhh vad jag älskar Greys anatomy
I varje avsnitt så kommer något som gör att man fastnar för det och att man bara vill fortsätta titta. Det finns många andra liknande program som försöker göra det men inte lyckas. Jag har följt Greys anatomy ganska länge nu, inte sedan första säsongen men ganska länge. För er som aldrig har sett på detta program rekomenderar jag det! Man kan hoppa in i mitten av säsongen men då får man ha tålamod till man kommer in i alla relationerna, men det är värt det.



Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; Taaaaaaaack, shit vad glad jag blir Alma! :D:D

2009-04-16 @ 19:27:06
URL: http://ssomisandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0