Fy vad tråkigt! & Man fryser rumpan av sig.

Ja det är så jag summerar min skoldag, hände nästan ingenting det ända som var liiiiite roligt var när vi övade fjortis dans på muskprojektet (ni kanske inte fattar but mohahahahahah)
Sen är jag laktosintollerant så jag har specialmat i skolan, det betyder att jag får gå in i köket för att hämta min mat.
och igår så frågade fanny, vad coolt jag måste följa med dig in och se hur det ser ut någon gång, så idag fick hon det och efteråt hon ba: woow va coolt jag vil följa med en annan gång också. Jag tycker det är fult och bara jobbigt att det är vatten på golvet då det läcker in ibland.
sen på musiken så var dom 4 personerna som jag är med i min grupp SJUKA OCH LEDIGA så fatta om jag hade dötrist!

sen tänkte jag på kylan, hur kävla kallt är det ute egentligen? det känns som typ 50 minusgrader man typ dör!! så om man har gått ute till bamba utan jacka så dör man det känns bokstavligen som om man fryser till is. Så när man kommer in igen, blir det AAHHHHHH aldrig har jag trott att det är så varmt i skolan med när man kommer in känns det GUDOMLIGT!

hoppas ni gillade inlägget och läs mer ;P / pusss alma

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-16 @ 19:22:03
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tack:) Aa dt ska jag göra=)

2009-01-16 @ 19:57:46
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

vill du med tjäna pengar på din blogg?

i mitt senaste inlägg finns en sida där

du kan bli medlem och tjäna pengar bara

klicka på annonsen och bli medlem.



i december fick jag ut 1855 kronor så det

fungerar verkligen.



ALLA borde få tjäna pengar på sin blogg !

2009-01-17 @ 13:16:38
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: Tack Alma! :)

2009-01-17 @ 13:33:01
URL: http://ssomisandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0