Get a life!

För 2 personer som kommenterade anonymt igår om ni inte gjorde det behöver ni inte läsa mer
först till dig som kommenterade varför jag gillar att at kort på min mu och mitt egna bröst
varför skulle det vara poängen och det ´är min tröja jag är ju inte avklädd eller nåt, jag berättade vf jag gillade den i inläggen då behöver man inte komma med sånna kommentarer!

och den andra på nyår om att hag inte skulle våga det, asså GET A LIFE! vafan vet du om det? du är verkligen patetisk och jag är 95% säker på att jag vet vem du är, OMOGEN är vad du är

TIll resten: Kommentera mycket mycket om det är visentligt och inte stötande för sådana kommentarer hatar jag och tar bort. Alla andra kommentarer älskar jag :D / alma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0