Keep on smilin' mitt ordspråk



Det här är en av mina favorit bilder av mig själv, nu tänker jag berätta varför.
jag känner att det mig, man ska altid le även om man inte är jätteglad.
Jag lever efter det, och känner att det är inristat i mitt hjärta
så nu tycker jag alla andra också ska leva efter mitt orspråk, eftersom alla andra blir glada då.

Idag har vart en riktig blogg dag typ 3 inlägg, men sen har jag haft många besökare.
Hoppas på ännu fler och ni som besöker kommer tillbaka och jag tycker ALLA ska kommentera. / lilla alma som är ledsen att det är skola imon

Kommentarer
Postat av: meeee

Du e jätte fin på den bilden sötis <3

2009-01-07 @ 20:47:34
Postat av: freddi

jätte fin blogg :)

2009-01-07 @ 21:19:10
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0