hihi, detta är en nörd-blogg just nu

åååhh, vi ska ha ett SKITSTORT arbete i so-no-svenska!
vi frågade hur långt det skulle vara och läraren sa, inga riktiga gränser men att han trodde att de flesta skulle hamna mellan 10-30 SIDOR!! (inkluderat framsida och innehållsförteckning) och jag går i 9:an.
Var hos eira i nån timme idag och sökte indiska matrecept till hemkunskapen ;) lite skojsådär

om det nu är någon som inte känner mig som läser denna bloggen så kan jag säga något om mig själv, jag kan vara EXTREMT pepp ibland och hoppa omkring och dansa i korridorena och sjunga högt, även om jag är OTROLIGT blyg! fast sen går jag i en musikklass också så det är fler som kan göra så. jag kan också vara så att jag sitter still och helt tyst i evigheter, jag gillar tystnad, behöver tid för mig själv, gillar att glida iväg i drömmarna...

här har ni en bild på mig ifrån en liten "photo-session" jag hade med min syster och hennes kompis innan mitt surprise party i början av sommarn.


/ alma


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2009-09-02 @ 23:04:25
URL: http://raringar.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej! Vad fin du är! Visste inte att hade blogg, har du haft den länge? Fin är den iallafall! Pusshej!<3

2009-09-13 @ 16:54:52
URL: http://alicelarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0