i'm just acting like myself

Haha, så nu har skolan börjat, sex och samlevnads veckor. Schemabrytande. Men vi har 4 STORA saker till nästa vecka som jag inte ens börjat på (so-prov, franska diagnos, engelska läxa och ett hemkunskap arbete)
jag säger bara HEJAAA ALMAAAA!!!
jag har inte planerat att börja än heller, (smart där alma) för jag gillar att inte ha några läxor alls!!


såhäääääääääääär glad, som på bilden är jag inte just nu, i guess it's just one of those day's huh?

idag så läste vi lite i "pelle plutt boken", jag, min storasyster unt mein klein bruder!
där finns en lång bakvänd historia, här är en bråkdel av den:

"Jag hörde ljudlösa steg i trappan, in kom en man med en bladlös kniv utan skaft. Han stack kniven i hjärtat på mig, men som tur var hade jag hjärtat i halsgropen och överlevde"
HAHAHA, AAAAAASGRYM!

hare bra!/ Alma


Kommentarer
Postat av: Alice

Vem tänker du på? ;P

2010-01-20 @ 21:36:28
URL: http://alicelarson.blogg.se/
Postat av: Alice

Jo, men han är ju ändå lite fräsch! haha, fast mkt snyggare på sommaren!!!

2010-01-21 @ 07:29:24
URL: http://alicelarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0