Design

Ny design vad tycks?
alla ska kommentera vad dom tycker!
jag är ganska nöjd kan vara bättre, är ialla fall hästlängder ifrån det gamla designen.
Så jag är ganska stolt att jag lyckades ändra äns såhär mycket, trodde att det skulle vara mycket svårare.
aja nu ska jag fortsätta kolla veronica mars, har drogat det i 3 dar nu för det är typ marathon på tv.
sen kanske jag måste göra klart svenska arbetet också

sen är det skola imon ORKA ORKA ORKA, sen vet jag inte äns när vi börjar hoppas hoppas hoppas att vi inte har hemkunskap. / aaaaaaaaalmaaaaaa som baklänges blir aaaaaaaaaamlaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Viktoria

DET ÄR JÄTTESNYGGT. jag älskar det svartvita

2009-01-07 @ 14:39:13
URL: http://mmmbopbadupadop.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-07 @ 17:37:28
Postat av: Anonym

Fiiiiiiiiint! Förvånad att du kunde Alma ;) hahahahahaha xD 30 DAGAR KVAR

2009-01-07 @ 17:38:24
Postat av: jaaaaaaaaag

Suuuuuper snyggt alma!!!! Tummen upp för dig!!

2009-01-07 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0