Engelska :D

Idag hade vi betygssnack i engelska och det var GRÄJT :D
för läraren sa att jag hade nått upp till några av mvg målen (vi har inte haft så att man kan nå upp till alla än)
så om jag jag ett riktigt bra engelska tal nu som vi håller på med så kan jag nå upp till fler :D
jag blir as glad av detta för jag engelska är mitt favorit ämne & det är nog det jag är bäst på också.
Sen hade vi slöjd PISS asså vad jag hatar slöjd gjorde fan inte ett piss på hela lektionen detta var typ vad som hände hela tiden:
Eira & sebbe kittlade mig SKIT MKT om och om igen
Snacka med dom + Fredrik
Åh det var la ganska skoj, eller okej X)
ja allmänt så har jag vart extremt flummig hela dan X)

nu ska jag gå tullbaka till läxorna lixom måste göra:
Engelska tal
So- uppgift om elfenbenskusten jämfört med sverige
Matteläxa
plugga inför franska diagnos!!

"Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar... x)"

/ puss alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0