Helg

Nu är det äntligen helg, så skoj.
hände lite mycket idag, lite kul, lite tråkigt ska inte gå in på detaljer eftersom detta är en blogg som alla kan läsa.
Hoppas jag kan träffa några av mina underbara vänner nu i helgen som det var ett tag sen jag såg.
Just det jag fick tillbaka en franska diagnos idag jag fick 24/24 på uppgiftsdelen fatta om jag blev glad! fast sen fick jag bara trés bien på en skriv del ( det finns, bien, trés bien, excellent) fast sen så hade jag typ hjärnsläpp när jag skrev den och trodde knappt jag skulle få godkänt på den.

Hoppas, Hoppas,Hoppas :)

/ alma

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktigt franskanörd! ;) As snygg design, det rosa speglar din fjortis sida perfekt ;) haha nä skojja bara, men det va jättefint :)

2009-02-20 @ 23:13:02
URL: http://raringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0