Skola idag

Idag var då första dan i skolan, var la helt okej ganska skoj
vi har fått en ny mentor, & en ny no-lärare fast vi redan hade 2 så skulle vi byta ut en av dom stupid if you ask me.
aja det var ganska soft för på no:n så skulle vi ha vikare som först inte kom men sen kom han och min klass konstiga som vi är ville leka mörkgömme. Det blev ju inte helt svart men ganska lagom även om det knappt äns fanns något gömställe.
Men allmänt var det skoj att träffa alla igen men jag måste erkänna att man blir avundsjuk på två av dom jag är med mycket. 1 av dom har vart i USA!!! det landet jag vill åka till mest av allt och den andra har vart i thailand asså fatta vad fubbit.
Men nu har vi ändrat lite på schemat det största förändringen är att vi börjar 9.35 varje fredag istället för 8 vilket är härligt så jag har sovmorgon imorgon.

Sen det dåliga med skoldagen idag var att jag saknade min eira som är i fjällen och kommer inte till skolan föräns på måndag och det gillar inte jag :( speciellt när vi har hemkunskap då hon nästan är min ända kompis i min grupp, detta är personen jag är med mest ändå eller 1 av dom.
så här kommer en bild på hur det kan se ut när vi är med varann / alma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0