Malena Ernman - La Voix! Vinnaren!

Jahopp nu vet man vem som vann melodifestivalen 2009
var det den bästa låten? Nej
var det den sämsta? Nej
Först när jag hörde att hon vann när jag satt i tv soffan blev jag paff och började gapflabba tillsammans med resten av familjen. Sedan när jag hade låtit det sjunka in en stund så blev det bättre och jag började tycka om låten lite i alla fall.
Nu idag så jag jag gått runt i huset och sjungt eller mer skrikit ut refrängen något min storasyster inte gillade särkilt mycket. Jag tror att jag kommer ha den på huvudet hela veckan vilket jag tror att mina kära vänner kommer störa sig på ganska mycket men "they will get over it"

här bjuder jag nu på en bild på Malena när hon sjunger "La Voix"
P.s lite onödig fakta, "la voix" betyder "röst" på franska D.s
 / Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0