Sommrigare, nyare, fräshare det är så jag tycker om det nya headern, men ni då?

Såsåså, en ny header, helt plötsligt BANG BANG BANG, did i chock anyone?
menmen, var gillar ni den?

för att helt och hållet byta samtalsämne så kan jag nu berätta om min helg, i fredags så firade vi min fina viktoria som fyllde 16, men en liten fest hos henne, det var mycket mysigt och jag skrattade extremt mycket, men that's me! sedan i lördags åkte vi och firade morfar som fyllde år då, och mamma som fyllde år i fredags, då fick jag träffa lite kusiner som man inte har sett på länge. och idag var det mest slappdag. ska försöka plugga litegranna nu så ciao!

kommentera om designen. / Alma

Kommentarer
Postat av: Sara

AS SNYGG :D du ahr inte skrivit om mig -.-

2009-05-10 @ 23:32:04
URL: http://raringar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0