Next time you point your finger... en underbar paramore låt

Åhå jag bara älskar paramore, kan inte få nog av dem. Jag älskar också deras nya album, alla låtar men här är en låt:



Refrängen har så bra text! :

You don't have to believe me
But the way I, way I see it
Next time you point a finger
I might have to bend it back
Or break it, break it off
Next time you point a finger
I'll point you to the mirror

kan gå runt och sjunga den lilla snutten i evigheter, det är bara så inspirerande text, väldigt bra skrivet!

/ Alma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför går du inte runt och sjunger på vår låt för? Den är minst lika bra! Varje morgon sjunger jag den framför spegeln och sen så tänker jag fina tankar om den. För jag älskar vår låt!

2009-11-06 @ 17:40:47
URL: http://alicelarson.blogg.se/
Postat av: Alis

Varför går du inte runt och sjunger på vår låt för? Den är minst lika bra! Varje morgon sjunger jag den framför spegeln och sen så tänker jag fina tankar om den. För jag älskar vår låt!



not.

2009-11-06 @ 17:41:21
URL: http://alicelarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0