Tjooo, just chillin' by the computer!

Jorå ungefär som rubriken... eller inte!
Sitter och försöker jobba på mitt fördjupningsarbete är näramållinjen nu, vilket är bra då det ska in på tors!!
Btw, idag hade vi uppspelning av våra "egna" (vi skriver dem i grupper)låtar och man skulle bara spela upp så lång som man kommit. Vi hade kommit en vers och en brygga och vi sjöng upp det, mina kära gruppkamrater kom på urbra stämmor i sista minuten också så jag sjöng melodin och elin överstämma och alice understämma, det kändes ganska bra :)

här är en bild på mig från några helger sedan på ett släktkalas

nu måste jag fortsätta ;)
/ Alma

Kommentarer
Postat av: Carita

åh, söt bild :>

2009-10-21 @ 07:00:10
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0