Let's ignore the english bookreport and search for dresses!

jag hittade denna klänningen på cubus hemsida, så fin! är det den i reklamen?


den kan funka som finklänning eller bara vanlig, åhhh det kanske kan vara avslutningsklänning, hmmm
jag får kolla i butik om den är fin på, men fin på bild är den i alla fal!



Sitter med en book report som jag ska göra på Twiligt, jag trodde den skulle in på torsdag men sen kom jag på att den skulle in på onsdag YIKES och jag började idag! så jag har bara idag och imon på mig.

/ Alma

Kommentarer
Postat av: Anna

Naj, hehe....alla köper typ den, jag ska ha den som konfirmationsklänning om den passar. Alla köper typ den och den är typ slut i alla affärer :S :( Bajs att jag alltid ska falla för fel grejer xD

2009-05-01 @ 13:56:57
URL: http://barnsligannawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0