vill ni veta en sak?

jag är bäst på att uppdatera...
men nu kan jag säga vad jag har gjort de senaste dagarna det tar inte lång tid, för det är INGENTING bara lyssnat på musik och sjuningt!
lyssnar igenom hela taylor swift's album typ5 gånger och en massa paramore och aly and aj, GOD BLESS SPOTIFY!

och jag vill ha new moon nuuu!!  (filmen) premiär 20 november... lång tid, men man kan ju alltid låtsas att det är snart :D
ni kanske fattar att jag är lite twilight nörd nu... och taylor lautner är heeet!
ska börja läsa breaking dawn snart! usch detta blev lite konstig text.... men haha det skulle inte ha något direkt budskap så bra.

AAAAAHHHH vill ha!
vem är eran favorit i böckerna/ filmen?
min är jacob, sen jag läsa new moon underbart, x)
nu låter jag nördig så ciao!
/ alma

Kommentarer
Postat av: alma

åååååååååååååååååååååh!!!

JAG ÄLSKAR TAYLOR :D

älska twiligt , new moon låter så jäkla bra! ;o

pussssssssss

2009-08-28 @ 23:22:14
URL: http://almadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0