Franska, Eira & Fanny, Melodifesivalen

Har absolut ingen insperation om vad jag ska skriva men känner att jag borde skriva ett inlägg.
Så jag bestämmde mig för att skriva om helgen.

Fredag: Gjorde inget speciellt, satt hemma och mysde med film.
Lördag: Idag var jag med Eira och Fanny och vi hade otroligt skoj, för vi blev flummiga (inget konstigt för med dom två blir det alltid flummigt). Sen satt vi vid msn och så kom eiras mamma och började skriva jag och fanny flabbade ijäl oss, det var så otroligt roligt. Sen kom jag hem och kollade på Melodifestivalen med familjen. Jag tyckte att Molly och E.M.D skulle gå vidare och det gjorde dom. Sen någon som min familj diskuterade var om man borde ha en låt på grekiska i svenska melodifestivalen, det kändes bara lite konstigt.
Söndag: SLAPPDAG! Jag gick ut på morgonen (13.00) och skulle kolla när min lillebror testade en alldedes för stor snowboard i trädgården, han var ganska duktig. När jag testade gick det inte riktigt lika bra. Våfflor till lunch efter att jag frågade pappa super gott! Resten av dagen har jag suttit vid datorn och nu ska jag försöka plugga franska, måste få bra på diagnosen imon(wish me luck). Nu säger mamma att vi ska få kaka strax. MUUUUMS säger jag bara

/ Alma

Kommentarer
Postat av: viktoria

ALMA vad har vi sagt om melodifestivalen?

2009-02-23 @ 18:28:34
URL: http://mmmbopbadupadop.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhahaha ne men duvet j :P kan inte du hjälpa mig :;D <3

2009-02-24 @ 20:47:14
Postat av: Anonym

haha ne men du kan ju :P kan inyte du hjälpa mig <3?

2009-02-24 @ 20:47:42
URL: http://amandapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0