Antm 11

Idag äro det säsongsss start av americas next top model 11 yippie (Y)
alla i min familj kallar mig nörd för att jag kollar på det men det är ganska skoj,
jag gillar speciellt allt drama, catfights för jag äääälskar alla drama serier hihi
vilket är ett plus ibland för då är det lätt att ha kul när man sätter på tv:n eftersom mestadels är det.
Minus med det är att man fastnar vid väldigt många serier och är nästan kedjad vid tv:n fast dessa är min favvoprogram:
Americas next top model, gossip girl, grey's anatomy, house & kanske några mer som 90210 osv.

här kommer en bild på americas next yop model logga

Kommentarer
Postat av: juleli

Sv: tackar :)

2009-01-06 @ 20:42:02
URL: http://juliagardlund.blogg.se/
Postat av: nooora

du sa ju kommentera så det ska bli!

Jag älskaar topmodel men jag missade! Jag var tvungen att fixa i garderoben för det var fullständigt kaos där. Du har fin design....liksom...fin. Gillar rosorna.

2009-01-07 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0