läxor...

Jag har inte bloggat så mycket på länge för att jag har haft en stressig vecka, mycket läxor och jag har vart rekord trött med milslånga påsar under ögonen. men det jag har att göra i skolan är ungefär :

Ett engelskatal som ska vara typ 4 minuter
ett No- projekt om hållbar utveckling som är grupparbete och vi är knappt halvvägs :S
Ett so- arbete som ska vara 2 dataskrivna och ska göras allt hemma...
Matteläxor
Franska & tyska läxor
Ett so häfte och vanliga so läxor
Sång och piano läxor
och säkert något mer som jag inte kom på nu.
allt detta ska vara färdigt till v.7 och tidigare vissa grejer, alla kanske inte tycker att det är mycket men för mig är det det...

& sen måste jag bara säga till dom som slänger dumma kommenterar, don't even bother reading my blog.
& så har 2 personer kommenterat om vem som vinner top model, det är ganska onödigt att gå in och göra sånt vilket liv ni har, och jag ville inte veta det jag fick veta det på ett annat sätt av misstag också men bara lägg av vad blir bra av det egentligen? / puss alma

Kommentarer
Postat av: freddi

tjejen, du har way to mutch to do :O take care :D

2009-01-28 @ 19:19:41
URL: http://fridatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0