Skola, skola, skola & lite annat :P

Ja idag hade jag ännu mer betygssnack denna gången i NO, och där sa han att jag hade ett typ stabilt vg tror jag.
Jag kunde nog höja mig också om jag analyserade lite mera men det skulle nog bli framåt 9:an.
Så det känns bra.
SO:n var soft, vi bara sökte på läner litegranna. I slutet av lektionen så satt jag och andra alma och tävlade om angola eller Côte d'Ivoire låter bäst. Côte d'Ivoire låter ju lätt bäst för det var mitt land.

Sen har jag en bild också som jag tänkte lägga upp nu:
detta är tröjan som jag köpte i borås. Sen kan ni analysera texten också, den har en betydelse.
/ puss alma

Kommentarer
Postat av: Lina

åå söt väska :)

2009-01-15 @ 21:02:18
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0