söndag - får man lov att slappa då?

Jaa idag är det söndag, det känns som man vill sova bort hela dan.
Men det kanske inte är så smart om man vill vara pigg i skolan imon...
ska kanske jobba lite matte sen om jag orkar, annars sitter jag nog vid tv:n och kollar repriser hela dan.(pinsamt nog gör jag redan det)

juste, sen på eftermiuddagen ska vi ha julgransplundring ohh wihoooo eller not.
typ några grannar som alla är under 7 ska komma och kanske deras föräldrar visst låter det roligt?

någon som har typ förslag på äffärer där man kan köpa handväskor stora nog att ha som skolväska i göteborg någonstans?
kommentera gärna det då är ni gulliga. / alma

Kommentarer
Postat av: Julia

haha jag sitter också och kollar på repriser ;)

2009-01-11 @ 12:55:28
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Jenny Theelin

det finns inget bättre på söndagar, slappa it is <3

2009-01-11 @ 16:55:59
URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0