Träningsvärk & Sara

Jag är då en person som sällan tränar men, jag har åkt slkridskor i några dar nu och lyckats att få träningsvärk i magen! Jag fattar själv inte riktigt hur, jag måste vara riktigt skicklig bara.
men därför undrar jag varför säger alla mycket roligare saker när man får ont av att skratta, jag ramlade nästan av stolen av min lillebrors skämt om gubbar med skägg eller utan. Jaja han har lite udda skämt men otroligt skoj.

sen ville sara att jag skulle skriva vad jag tycker om henne så:
Sara du är skit snäll, fast du petar i näsan för mycket
du är jätte söt, men kliar i rumpar lite för ofta
du pratar mycket och om bra saker, fast jag ¨diggar inte alls släm som kommer ut ur munnen när du pratar
detta är lite vad jag tycker om dig kanske kommer mer inom snar framtig Ciao/ aaaaalmaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0