Melodifestivalen FINALEN

Idag ska jag sitta bänkad framför melodifestivalen, vem kommer inte det?
Jag gillar nog E.M.D bäst, eller emilia. Fast jag har inte hört alla bidrag än så jag kommer bli lite överraskad.
Viktoria tycker att melodifestivalen inte är alls bra och att hon borde lära mig att ha bättre musiksmak. Allt jag har i försvar är GOOD LUCK! jag tror verkligen det kommer bli svårt för jag gillar det mesta (Y)
känner att jag inte har haft inspererande inlägg det senaste, de känns bara tråkiga och ja, otroligt tråkiga


E.M.D kommer inte ha dessa scenkläder utan nya vita, och om jag har hört rätt ska dom också ha en ny dans, detta kan bli riktigt intressant.

Emilia gillar jag mycket för hon har nästan lite soul i låten, sen älskade jag "big world" och kunde hela utantill

/ alma aka "the schagernörd"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0