Eurovision song contest 2009 in my heart

Åhh vad jag älskar eurovision song contest, idag var det ett superbra startfält som dom sa så var det otroligt många bra startfält detta året. Jag vågade först inte säga det då jag alltid gillar nästan alla. Det var roligt att norge vann, yey till granlandet!! den låter var en av mina favoriter och så är han väldigt snygg också, ett plus!

Min absoluta favorit var ISLAND!! hennes ballad vad bara så underbart vacker! och hon var också vacker och hennes röst gudomlig. Jag har gått runt och sjungt den låten nu på förmiddagen här får ni den.



Här han ni den vinnande låten, enjoy!

Ja, jag älskade nog mer än hälften av startfältet!! underbart!
hälften av dannmarks refräng hade nästan identisk text som en del av en hannah montana låt x)

/Alma

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: Det är sådär med mig, men så länge smärtan är borta och att det bara svider så är det okej! :)

2009-05-27 @ 18:39:21
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: ellen <3

åååååh vad han är söt (a) <3

2009-05-29 @ 21:51:34
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

båda de där va jättebra tycker jag:)

2009-06-02 @ 15:35:06
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0