Eat it, all of it!

Tjenare!

Idag var jag i borås på middag med familjen och farmor. Vi var på en thai-resturang, muuuums! På resturangen så tog man all mat rå och sedan wookade de upp den, kycklingen såg inte särskilt lockande ut rå, men god blev den när den var färdigfräst. Vi fick dessert där, glass, sedan åkte vi hem till farmor och fick kakor och tårta. Snacka om att jag blev mätt!!
Det var min dag idag, och eftersom jag inte är så bra på att ta bilder så får ni här en gammal smexy bild på mig någongång i sommras då jag skulle ut och bada



/ Alma

Kommentarer
Postat av: Alis

Jag gillar den skarpt! Brun och fräsch! Va fint ni har inomhus, jag tänkte på omgivningen;) med öppen brasa och allt! <3

2009-11-21 @ 11:40:38
URL: http://alicelarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0