It's funny, you know, theese things...

så, jag sitter och "pluggar" (jo egentligen sitter jag och kollar på tv) men men, skriver en hemkunskap uppsats typ, btw om någon vet någon hemsida med fakta om skillnad på mat nu och förr i tiden, var inte blyga, släng en kommentar!

och till något helt annat så HATAR jag lite min lärare nu, som sa att jag typ inte kunde få mvg i ett ämne, i can be mad, you might not know it, it's nasty!



såhär fin är jag nu! jag vet, überdålig webcam, men vad gör man, vad gör man?

nu ska jag fortsätta "plugga" så ha det!

kommentera gärna om ni vill ;D / Alma


Kommentarer
Postat av: hanna

that´s my alma<3<3<3

2010-01-28 @ 18:15:07
Postat av: Miss C

Superfin banner!!! ^^

Kika gärna in hos mig!!! Kram C

2010-01-29 @ 13:53:07
URL: http://missc.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0